Subject: selgitustaotlus seoses ühendmääruse § 11 lg 9 sõnastusega [Sorainen-LEGAL.FID1862660]
From: Mario Sõrm | Sorainen <[email-masked]>
To: "Anu Kikas", "Merlin Sepp"
Date: Thu, 17 Oct 2024 15:15:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Anu ja Merlin

Paluksin selgitust Vabariigi Valitsuse määruse „Perioodi 2021–2027 Euroopa
Liidu ühtekuuluvus- ja siseturvalisuspoliitika fondide rakenduskavade
vahendite andmise ja kasutamise üldised tingimused“ § 11 lg 9 sõnastuse
kohta.

Nimelt on viidatud sätte sissejuhatav lauseosa sõnastatud järgmiselt: (9)
Ostumenetluse tulemusena sõlmitavat lepingut võib muuta, kui:

Paluks teie sisendit sellest, millist tähendust omab termin „sõlmitavat“.
Kui tutvuda määruse seletuskirjaga, siis räägitakse selles sisuliselt juba
sõlmitud lepingu muutmisest, sarnaselt näiteks riigihangete seaduse (RHS)
§-le 123. Samas termini „sõlmitavat“ kasutamine näiks viitama järeldusele
justkui toetuse saaja võiks ka enne lepingu sõlmimist lepingu tingimusi
muuta. Teisisõnu sõlmida lepingu teistel tingimustel, lähtudes määruse §
11 lg 9 p-des 1-5 sätestatud alustest.

Palun selgitada, kumb tõlgendustest vastab määruse andja tahtele.

Lugupidamisega

Mario Sõrm

Vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 649 099 | T. +372 6 400 915
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.